Hallo,
Ik ben Brannagh en ben 17 jaar. Ik zou graag moderator van "
Algemeen - Creatief" worden. Het lijkt me leuk om "
Horsetycoon - Algemeen - Crea bea" er eventueel bij te doen! Het zit er namelijk dik in dat ik later iets met kunst wil gaan doen, dat is echt mijn passie. Ik hoor vaker dat ik goed ben in het geven van onderbouwde kritiek, waar men echt iets aan heeft (Wat kunst betreft).
Ten eerste, lijkt het me erg gezellig om samen met een team te zorgen voor een georganiseerd spel. Uit ervaring kan ik zeggen dat het organiseren in samenwerking echt een hobby van me is, en dat het me pleziert als mensen blij zijn met mijn hulp. Het geeft me dus altijd een goed gevoel en ik doe er dan ook graag m'n best voor!
Ik vind het erg leuk om anderen te helpen dingen te organiseren. Op mijn school ben ik ook "brugklasmentor" (Een leerling die zich vrijwillig inzet en z'n tijd opgeeft, om voor een heel schooljaar, medeleerlingen uit de brugklas zich op hun gemak te laten voelen op hun nieuwe school), en dat werk vind ik echt super leuk! Voor dat mentorschap kun je een diploma behalen, wat ook op je CV komt te staan. Deze heb ik vorig jaar al gehaald, maar ik ben er nog een jaartje mee verder gegaan voor mijn plezier.
Ik kan me goed uitdrukken, Nederlands is dan ook mijn beste vak. Berichten die ik stuur, lees ik altijd nog minimaal één keer helemaal na, voor het geval ik een fout typ. Mochten er toch eens misverstanden ontstaan: Ik ben in staat om mijn fouten toe te geven en mijn excuses aan te bieden wanneer een dergelijke situatie plaatsvindt. Aan "schreeuwen" en schelden doe ik sowieso niet. Discussiëren is één van mijn hobby's zolang men het respect voor elkaar behoudt, dus vanuit dit principe handel ik zelf ook.
Verder ben ik zo ongeveer elke dag online, al is het maar een uurtje. Ik ben stiekem best wel een beetje forumverslaafd, hihi!
En als laatste: Aangezien ik voornamelijk wil solliciteren voor Creatief (Hier kijk ik vrijwel altijd meerdere keren wanneer ik online ben), vind ik dat ik ook wat van mijn eigen werk moet laten zien.
Je kunt op de afbeeldingen klikken voor een vergroting. Het design is nog niet helemaal voltooid, ik moet nog wat verbeteren.
Credits:
[Link] by
http://stock-naduelicious.deviantart.com/
[Link] by
http://chunga-stock.deviantart.com/
Ik ben bekend met copyrights/auteursrechten (Wanneer je afbeeldingen wel en niet mag gebruiken, en dat het wettelijk strafbaar is wanneer dit toch gebeurt).
Hopelijk hebben jullie zo een goed beeld van mij.

Groetjes,
Brannagh (Brannagh is mijn accountnaam op alle drie de HT versies).
''Er is op deze wereld genoeg voor iedereen, maar er is niet genoeg voor een ieders hebzucht.''
- Mahatma Gandhi