ModbreakVerplaats Ontwikkelingen Spel -> Ontwikkelingen Forum

Zelf ben ik tegen, gewoon om de simpele reden:
Je hebt een vraag, je zet deze op het vragen board. Er komt reactie en je vraag is opgelost. Dan denk je van ok, ik sluit mijn topic, en vervang ook de titel en tekst, tenslotte is je vraag beantwoord.
Maar er komt iemand met de zelfde vraag... Dan moet hij hier weer een topic openen. Maar als de tekst niet verwijderd word, en je topic blijft open, dan kan deze persoon gewoon rechtsboven zoeken en heeft hij direct zijn antwoord.
Dit is ook besproken in de
Algemeen forum policy:
quote:
Het afdwingen van een slotje in welke vorm dan ook (titel veranderen, inhoud weghalen, pb sturen etc.) is niet wenselijk. Alleen op de boards Horse Tycoon - Crea Bea en Horse Tycoon - Paardenmarkt mag er in de titel worden aangegeven 'Verkocht', waarop het topic door een moderator zal worden gesloten.
En dit staat daar in juist voor de reden dat je nog andere mensen kan helpen, omdat je topic nog info kan bevatten voor andere spelers
Wat misschien wel kan is op het board Paardenmarkt & Crea Bea. Daar heeft het namelijk geen nut een topic nog te laten staan als het verkocht is.
(Staat ook in de Algemeen forum policy)
Dus op board paardenmarkt en crea bea voor.
Op andere boards tegen