Hallo,
Soms word je profiel nogal breed, als je bijvoorbeeld een afbeelding in een Whiteboard plaatst die toch breder was dan je dacht (Mijn profiel en die van SalvaMea zijn hier voorbeelden van)...
Aangezien je (Nog?) geen reacties kunt verwijderen in je Whiteboard, leek het me een strak plan als alleen het Whiteboard zelf breder wordt van een brede afbeelding, maar dat de rest van je profiel gewoon zo blijft zoals het is (Want de lubberende statistieken is juist het gene wat zo stoort). Zo hoeft Bernardo ook geen berichten te ontvangen of hij de reacties even weg wil halen die dit veroorzaken.
Een andere oplossing is dat afbeeldingen verkleind worden, net als op het forum. Alleen het nadeel hiervan is dat die functie bij aardig wat mensen niet altijd even goed mee wil werken, ik heb hier zelf ook last van.
Voorstel door SalvaMea
Ik ben het eens en misschien nog een voorstel, dan moet je een whiteboard nooit breder laten worden.
In het forum mogen onderschriften niet groter zijn dan 450*150px. De rest wordt afgekapt.
Dat is misschien ook een oplossing dat je een maximale breedte gaat toewijzen aan de afbeeldingen voor het whiteboard, kan het nooit uitgerokken worden.
Groetjes,
Brannagh.
'Je moet alles omver schoppen om te zien wat er overeind blijft staan.'
- Bakunin