quote:
geschreven door ChantalH21 op 12:41:14 @ 09-11-2010
[...]
Je kan het altijd via credits doen, dan heeft iedereen zijn haar/eigen keuze als hij/zij het doet bijvoorbeeld met 7 tot 10 per veulen maar dan kan je verder opgang komen. Ik zit nu met Zz Licht en het is natuurlijk leuk als ik daarmee nog verder kom maar met de Leeftijd zoals nu schiet het niet op en 4 paarden kom je niet ver mee. Of je zou wat meer handelingen moeten doen met je veulens waardoor het bijvoorbeeld mogelijk is om wat te versnellen van leeftijd ik heb geen idee hoe iedereen dit wilt aanpakken Maar via Credits vind ik eerlijke oplossing de credit prijs stijg toch wel waardoor je op die manier ook wat meer binnen haalt voor HT zelf je kan het op 2 manieren zien dan

Jij gaat ook veel te hard hé.

Wat mij misschien wel aanspreek is dat je effectief een creditsoptie om een paard volwassen te laten worden maar enkel x-aantal keren.
Als iedereen dat dan heeft, dan zijn er wel x-aantal paarden die extra volwassen worden en toch niet een overdosis in 1 slag.
Dus wie het dan wilt, kan er van profiteren, wie niet wil laat het zo. Maar je blijft beperkt, je kan het niet met al de veulens blijven doen. Uiteindelijk loopt het gewoon zijn gangetje...