dat is mij ook al opgevallen....
eerst waren het er 12 en nu nog 9
is geloof ik sinds gisteren (woensdag)
is wel jammer dat je maar 9 vrienden kunt hebben...;)
Ik heb het net even getest, je kan wel meer dan 9 vrienden hebben, alleen worden er maar 9 weergegeven, de rest verdwijnt dus
ik denk dat hier nog wat op moet worden gevonden, want zo is het niet makkelijk
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
geschreven door Mariet op 22:40:44 @ 04-11-2010
Ik heb het net even getest, je kan wel meer dan 9 vrienden hebben, alleen worden er maar 9 weergegeven, de rest verdwijnt dus
ik denk dat hier nog wat op moet worden gevonden, want zo is het niet makkelijk
Ik bedoelde ook inderdaad "zichtbare leden" dat waren er voorheen 12 en nu opeens 9. Staat nergens waarom dit is verandert en ik vond 12 zichtbare al weinig. Nu is het nog minder..Dus ben toch wel nieuwsgierig waarom dit verandert is.
Ik bedoelde ook inderdaad "zichtbare leden" dat waren er voorheen 12 en nu opeens 9. Staat nergens waarom dit is verandert en ik vond 12 zichtbare al weinig. Nu is het nog minder..Dus ben toch wel nieuwsgierig waarom dit verandert is.
weet je zeker dat dat is veranderd? bij mijn weten waren het er altijd al 9 Ik weet ook niet waarom het veranderd is, vind het ook niet handig.
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
geschreven door SnelleMarz op 14:50:35 @ 05-11-2010
Er zijn er inderdaad maar 9 zichtbaar , zelfde principe als op hyves.
De mensen die als laatst ingelogd zijn die verschijnen vooraan in je lijstje.
Volgens mij zijn het er ook altijd 9 geweest, en geen 12.. maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben
Er zijn er altijd 9 zichtbaar geweest.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Het waren er volgens mij 12 vrienden hoor,
je kan meer vrienden hebben maar ze staan er niet bij.
ik hoop dat het weer terug komt en anders zo'n hyves systeem..