quote:
geschreven door pauper op 20:37:16 @ 13-11-2010
[...]
Klopt. Vind het heel vervelend..
Nou als je van ruiter naar ruiter wisselt loopt het nu ook niet goed.Ik wissel nu steeds van ruiter naar ruiter ( gewoon 1 browser open)maar ik kan alleen op de eerste ruiter voeren. Op de tweede ruiter staat alles stil inderdaad en dat is toch wel vreemd.Moet je dan verplicht zoveel tijd op je tweede ruiter doorbrengen voordat de activiteit weer wordt aangezet? Lijkt me niet, toch? Je moet toch van ruiter naar ruiter kunnen gaan binnen 1 browser maar dan wel op beide ruiters kunnen spelen?
Edit: Ik ben nu 40 minuten aan het spelen en ga steeds van ruiter naar ruiter, gewoon braaf binnen 1 browser en nog altijd kan ik mijn paarden niet voeren en blijven mijn zadels enz. schoon.
Ik vind dit een hele vreemde update en ik vind er echt niks aan.
Ik kan het best snappen dat je niet wil dat er op 2 ruiters wordt gespeeld met 2 browsers maar als het binnen 1 browser nu ook allemaal stil ligt dan gaat voor mij de lol er wel af.
Niet voeren op twee ruiters is nog minder hooi verkopen,minder werk voor de stalknechten en zadelmakers.
Denk dat dit voor de baantjes erg frustrerend is, het was al niet veel nu wordt het nog minder.( lees: zo jaag je mensen weg)