quote:
geschreven door pauper op 14:05:19 @ 15-11-2010
Tegen.
Het grootste probleem van het spel is op dit moment dat er te weinig actieve leden zijn. Door niet-actieve leden setjes te geven, betrek je ze meer bij het spel en heb je een grotere kans dat ze in de toekomst wel actief of in ieder geval actiever gaan spelen.
Door meer actieve spelers komt de markt weer wat op gang, wat voordelig is voor iedereen.
Mijn mening: gewoon laten zoals het is!

Ik ben tegen.
En ik ben het in zijn geheel eens met pauper.
Als je zo'n setje wint bestaat er een grote kans dat je actiever gaat worden, in ieder geval een grotere kans dan als je niks wint of dat de kans voor jou ineens kleiner wordt.
Dat demotiveert beginnende spelers en bovendien ook spelers die niet 24/7 online kunnen zijn.
Ik heb geluk dat ik zoveel achter de pc kan zitten, maar er waren ook tijden dat ik spelletjes alleen in het weekend kon spelen. Maakte mij dat een minder goede speler dan de rest? Maakte mij dat een speler die het spel niet leuk vond? Nee en nee.
Iedereen heeft gelijke kansen en dat moet zo blijven.
Bovendien denk ik dat de niet-actieve spelers geen eens 2 stallen vrij hebben, ze zullen wel gek zijn als ze credits gaan kopen met echt/speelgeld terwijl ze nooit online komen..?