Ik heb het zelf nu een aantal keren mee gemaakt en ben even vergeten of ik hier al een toppic was of niet zo niet dan bij deze.
Ik Heb zelf nu al aatal keren mee gemaakt met het Credits Kopen of met de Zadelkamers etc etc. Dat het wel eens mis gaat. Vooral bij het Credits kopen hoor je via het Bug Forum heel veel klachten dat het iedereen nutuurlijk wel eens gebeurd het verkeerde knopje indrukt met de zadels betreft of de credits. Ik heb nog iet zo een lange tijd geleden Credits ingeslagen en daarbij was ik in level 24! En drukte ik inderplaats van extra stal bij kopen alle vaardigheide terug boeken. Geloof mij met die 25.000 euro red ik dat niet eens. Nu Zat ik al Bernardo tijd geleden inmiddels een klein beetje *hints* via diverse toppicten te geven over dit probleem. Maar als Bernardo of de Beheerders overal bij het kopen van Producten Zoals Zadels,Hoofdstel,Caps of Credits Bevestigingen op zet dat niet iedereen gaat klagen hier over. Het is uitermate vervelend om dit steeds te moeten aangeven voor iedereen. Omdat ik geen Bewijs kon laten zien omdat je zelf een domme fout maakt zoals Bernardo mij dat toen vermelde Via Inbox Daarom beetje het zelfde Systeem te maken net als Leerpunten zodat dit probleem bij meerdere onder ons niet steeds voorkomt