ik dacht, is het msschien een idee als je een PB krijgt als iemand een bericht in je whiteboard heeft gezet?
want ik kreeg laatst ook een berichtje in mijn whiteboard maar ik zit vooral op het forum dis die had ik nog niet zo snel gelezen.
maar wat vinden jullie? voor of tegen?
voor: 2
tegen: 1
- kan soms ineens weg zijn, maar ht gebeurd stiekem -
Ik vind het ook handig als je een pb krijgt wanneer er een bericht op je whiteboard word geplaatst. dus ik ben voor maar volgens mij was hier al een topic van
Kunnen we niet maken dat je als speler notificatie voorkeuren hebt, waar je op kan geven dat je een e-mail/PM wilt ontvangen van je whiteboard, en eventueel andere zaken?
“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”
~ Charles Bukowski
geschreven door Bernardo op 11:57:29 @ 17-11-2010
Handig, maar wat als je een avondje met elkaar praat via het whiteboard, dan zit je inbox zo vol
Misschien kan het in de console/chat. Als je dan aan het spelen bent, zie je daar dat iemand een berichtje geplaatst heeft
Via de console lijkt me niet handig, als je dan op forum zit dan mis je het bericht nog.
Via een pb lijkt mij het fijnste werken, met de optie om het uit te zetten dat je zo een bericht krijgt. Voor als je een avondje via je white board wilt kletsen ( doet iemand dat?)
geschreven door Jan op 12:04:33 @ 17-11-2010
Kunnen we niet maken dat je als speler notificatie voorkeuren hebt, waar je op kan geven dat je een e-mail/PM wilt ontvangen van je whiteboard, en eventueel andere zaken?
Misschien gewoon ergens een tellertje voor white bord? Net zoals bij Inbox zie je gewoon (1) staan. Ik persoonlijk zou het niet handig vinden als er een pbtje verstuurd zou worden namelijk *zie mijn whitebord* _O-