hoi,
als ik mn paard arabique mee wil laten doen met een dressuurwedstrijd, ras/normaal.. dan staat er : je paard is nog niet wedstrijdklaar..
terwijl ik al 7 lessen heb gereden.
ook als ik op zelf rijden druk, staat er, je moet eerst een wedstrijd rijden voordat je weer zelf kan rijden..
maar ik kan dus geen wed. rijden
Je moet eerst 7 keer voor jezelf rijden, vervolgens een les rijden. Dit 'proces' moet je 5 keer herhalen.
Als je dat hebt gedaan, kan je pas een wedstrijd rijden.
geschreven door Crunch op 15:59:21 @ 18-11-2010
Dit had ik net ook alle lessen gereden en goede verzorging. Maar ik kon ook geen ras-wedstrijd rijden!
Je kan alleen aan 'n raswedstrijd meedoen, als het paard van deelname hetzelfde ras is als wat voor de wedstrijd staat.
Ik heb even in jouw stal gegluurd en zie geen overeenkomst met de rassen in de rassenwedstrijd
Wat betreft de TS: weet je heel zeker dat je 7x voor jezelf hebt gereden en 5x een rijles hebt gevolgd? Dan pas is je paard wedstrijd klaar.
geschreven door MOVEBITCH op 16:08:39 @ 18-11-2010
ja ik weet heel zeker dat ik 7 keer had gelest enzo,
maar ik ben er zelf al achter gekomen!
ik moest eerst bij klussen, wedstrijd nogwattesen,
als staart uitpluizen enzoo
mja wel bedankt hoor voor jullie moeite!
naar mijn weten is het niet noodzakelijk om je paard volledig te groomen (zo heet dat ) voor een wedstrijd.. dus dat zou niet de reden mogen zijn geweest waarom je de wedstrijd niet kon rijden.
geschreven door MOVEBITCH op 16:08:39 @ 18-11-2010
ja ik weet heel zeker dat ik 7 keer had gelest enzo,
maar ik ben er zelf al achter gekomen!
ik moest eerst bij klussen, wedstrijd nogwattesen,
als staart uitpluizen enzoo
mja wel bedankt hoor voor jullie moeite!
Je kan niet 7 keer achter mekaar lessen, dus je hebt waarschijnlijk 7 keer voor jezelf gereden. Dit staat los van de lessen. Het proces vóórdat je wedstrijd kan rijden ziet er zo uit:
7x voor jezelf rijden. 1 les rijden (bij een instructrice)
Hierbij heb je dus uiteindelijk 5 lessen gevolgd bij een instructrice en dan pas kan je wedstrijd rijden.
Maar volgens mij gaat het niet om de wedstrijd, maar volgens mij heb jij het over
de ras wedstrijd. In het wedstrijd scherm heb je als het goed is 3 mogelijkheden
1.Reguliere wedstrijden
2.Ras wedstrijden
3.Prestige wedstrijden
& je kan niet aan de ras wedstrijden meedoen als je niet het ras hebt waar het bij de wedstrijd om gaat, dus als ik je goed begrijp kan je nu alleen de reguliere wedstrijden rijden.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!