quote:
geschreven door ChantalH21 op 21:25:28 @ 22-11-2010
@Salvamea
Doe het heel ff zo want dat is wat makkelijk dan alles te Kopiëren en wat ik al zei ik heb iets van 3x is geen toeval althans? Dat is mijn mening en ik mischien een beetje geirriteerd en ik geef ook al paar keer tegen jullie aan en tegen mila zelf dat ik gewoon vond dat ze een beetje hulp nodig hadden in de goede richting.
Je kan het ook zien als we sluiten deze toppic omdat dit geen bug is. Maar je kan wel neer zetten van: mischien dat je een idee hier over kan plaatsen in het spel ontwikkeling die meiden zijn nieuw en hooguit paar weken lid om het spel en het forum helemaal door te krijgen ik was niet boos en ik heb wat moeite met mijn grammatica mischien ik doe mijn uiterste best om het goed neer te zetten.
Mischien had ik iets anders kunnnen reageren maar jan je nagaan hoe je zelf reageert als je geirriteerd bent. Je doet het niet express maar je schrijft het opdat moment gewoon even op en dan lees je terug van: oops mischien had ik het iets anders moeten verwoorden.
Nogmaals (3e keer

) mijn excuses ik was een beetje geirrteerd.
Je kan dat in de modbreak gaan plaatsen om er een idee over te maken. Maar de TS heeft een probleem, vind ik het veel handiger om het naar de TS te versturen. Wat niet wil zeggen dat iemand er geen idee van kan maken. Maar de TS krijgt dan wel in zijn/haar inbox met de rede van sluiting en wat beter is.
Ik vind het persoonlijk ook effectiever want niet iedereen gaat constant terug kijken naar het forum. Zo weet de persoon dadelijk wat beter kan.
Enige verschil tussen de twee, bij een bericht naar de TS ziet niemand het bericht buiten de TS.
Een heel goede raad als je ergens door geïrriteerd wordt. Ga niet spontaan reageren maar laat het even rusten tot je rustig over het idee en de tekst van het topic kan nadenken.
Ik kan ook wel eens geïrriteerd raken van iets maar ik zal altijd vriendelijk en met respect een reactie geven. Als ik het te erg heb, dan ga ik gewoon weg van de computer. Dat helpt altijd.
Verder over het idee, want daar gaat het eigenlijk over.
Nogmaals, wat ik al zei, ik ben voor het idee. Beter voorkomen dan genezen.