lovemyhorses en ik waren zojuist aan het handelen. Zij zou van mij 5 credits kopen voor 1700. Nu had ik van te voren gezien hoeveel geld zij had (1740) dus dat redde zij net aan.
Met het handelen echter, ging wat mis. Toen ik het aantal credits in had gevuld, wachtte ik op het bedrag van haar. Maar dat kwam maar niet. Na 2 pogingen; was lovemyhorses 1700,- lichter en ik was geen credit kwijt.
Eerder vandaag heb ik dit een klein beetje meegemaakt met ChantalH21, die ging ook handelen maar het geld dat ze overbracht kwam niet terecht bij degene die het moest ontvangen. Heel vreemd en sorry dat ik iemand anders z'n probleem erbij haal, mja. Het is wel vaker voorgekomen en hierbij dus een voorbeeld.
Wat is dit voor bug en kan er wat aan gedaan worden? Want ik vind het rot voor lovemyhorses dat ze geld kwijt is en geen credit erbij. (Ik heb bytheway ook niks bijgeschreven gekregen)
lovemyhorses is de mede-auteur.
Canon 40D + aanhang.
J'adore Rubinhio, -adore-
My number one; R. Rubinhio
Ik heb zojuist met iemand zitten handelen met hooi.
Ze tikte geld in 500 en toen stuurde ik hooi, maar halverweg klikte ze op ander geld bedrag. Ik wou accepteren maar toen sloeg het vast dus ik annuleerde.
Tweede keer stuurde ik weer hooi toen ging het wel.
Nu zegt ze dat er bij haar de eerste keer ook geld afging en dat ze die hooi wel kreeg. Ik heb de eerste keer echter geen geld gehad.
Is wel raar dat zij nu 16 balen heeft en ik maar geld voor 8?
geschreven door daffy3 op 10:01:22 @ 03-12-2010
Ik heb zojuist met iemand zitten handelen met hooi.
Ze tikte geld in 500 en toen stuurde ik hooi, maar halverweg klikte ze op ander geld bedrag. Ik wou accepteren maar toen sloeg het vast dus ik annuleerde.
Tweede keer stuurde ik weer hooi toen ging het wel.
Nu zegt ze dat er bij haar de eerste keer ook geld afging en dat ze die hooi wel kreeg. Ik heb de eerste keer echter geen geld gehad.
Is wel raar dat zij nu 16 balen heeft en ik maar geld voor 8?
Ja ik vind het ook heel raar.
Maar ik dacht voor de 2e heb je ook geld nodig dus dacht hoe wat minder en de rest er later bij sturen idd ik heb el het hooit maar blijkbaar is hed geld niet aangekomen maar wel hier afgeschreven
The day i stop loving you is till the day when colours not extist
-yeah- mijn engels is slecht!
ik heb gehandeld met daffy3 zij zou mij 16 balen verkopen voor 500euro.
Ik had de eerste keer 300euro gedaan en heb mijn balen ontvangen daarna voor 200 de overige balen ontvangen het geld is bij mij afgeschreven maar daffy3 heeft enkel en alleen maar de 200euro terug kregen.
The day i stop loving you is till the day when colours not extist
-yeah- mijn engels is slecht!