Ik was nieuwschierig als 30 dagen - 1 jaar is dat er ergens een geboorte datum kan komen voor de veulens zodat je zelf kan zien hoe oud ze zijn etc? omdat als ze 1 jaar zijn geen 1,5 of 1,6 etc achter komt te staan
Ik ben eveneens ook voor.
Altijd handig om te zien welke dag het paardenbeest geboren is. ^^
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Voor,
Ik heb nu zelf geen veulens maar wanneer ik daar wel ruimte voor heb vind ik het inderdaad ook prettig om te kunnen zien van wanneer hij is.
Dat is bijvoorbeeld ook weer leuk voor dingen zoals en mascotte die op jouw geboorte dag is geboren. dat zijn dingen die ikzelf dan weer heel leuk vind.
Dus ik ben inderdaad voor ^^
Ja ik ben erg nieuwschierig hoelang ik nu nog moet voordat ze 2 jaar zijn dat duurd natuurlijk al erg lang 2 maanden maar kan me voorstellen dat ik nu al een klein beetje op de helft zit althans dat mag ik dan hopen
Ik ben voor. het is erg handig om te kunnen weten wanneer je ze kunt longeren. het duurt al erg lang en dat is het fijn om de precies de dag te weten dat je kunt beginnen