nou, je kunt sperma kopen of afnemen van een hengst.
En als je een merrie hebt(beginnerspaarden kunnen volgens mij niet)van het zelfde ras -ik weet niet of je kunt kruisen- moet je naar het KI-station en daar kun je je merrie laten insemineren.En dan word ze drachtig.
geschreven door Marieke123 op 18:49:13 @ 14-12-2010
nou, je kunt sperma kopen of afnemen van een hengst.
En als je een merrie hebt(beginnerspaarden kunnen volgens mij niet)van het zelfde ras -ik weet niet of je kunt kruisen- moet je naar het KI-station en daar kun je je merrie laten insemineren.En dan word ze drachtig.
Je kan niet fokken met je begin paarden, je kan een paard kopen, of meedoen aan de loting (elke avond 20U) Je doet automatisch mee als je 2 stallen vrij hebt & je online bent. Met die paarden kan je wel fokken
Hoe kan ik mijn paard drachtig maken?
Beginnerspaarden/Starterspaarden kan je niet drachtig maken. Dit zijn de paarden die je ontvangt bij Lvl 1 en Lvl 5. Je kan enkel fokken met een Stamboomloos paard of nakomelingen van een stamboomloos paard. Stamboomloze paarden hebben een groene naam in het spel en geen stamboom!
Een merrie drachtig maken heb je sperma nodig van een hengst van datzelfde ras. Wanneer je over dat sperma beschikt, ga eerst langs op het profiel van je merrie. Stal - Paarden, klik de merrie aan en dan heb je de optie om de merrie hengstig te maken. Wanneer dat gebeurt is ga langs bij een KI Stationhouder. Deze kan je vinden bij Diensten - KI Station. Kies iemand uit de lijst en vervolgens bij Merrie Insemineren kies je het sperma van de hengst en maak een afspraak. Iets later gaat de merrie drachtig zijn.
Probeer de volgende keer bij een vraag, ook even bij de wiki linksonder bij 'zoeken' het woordje in te typen waar je iets over wil weten.
Inmiddels is er al heel veel informatie daar terug te vinden