Is het misschien een idee om te zien hoelang je nog moeten wachten om te voeren(Uitgevoerd) en wat je als laatste hebt gevoerd? Ik geef 1x á 2x per dag Water + Brokken en 8x Water + Hooi.
Ja inderdaad. Dat had ik nu net ook. Wou even weten hoeveel tijd ik moest wachten maar dat is dus gokken want ik weet niet wanneer ik ze gevoerd heb.
Inderdaad handig om er ook een timer te zetten.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
geschreven door SalvaMea op 11:51:40 @ 06-01-2011
Ja inderdaad. Dat had ik nu net ook. Wou even weten hoeveel tijd ik moest wachten maar dat is dus gokken want ik weet niet wanneer ik ze gevoerd heb.
Inderdaad handig om er ook een timer te zetten.
Ik doe soms ook wel eens een gok, als de wachttijd er staat kan ik wel inschatten wat ik dan even kan doen.X'D Iemand nog voor? Of juist tegen? En waarom?
Ik ben niet voor en niet tegen.
Ik voerde mijn paarden voor de update ook op de gok, nu dus ook en ik vind het niet zo erg.
Het is natuurlijk voor mensen met veel paarden wel handig maar die timers, daar let ik niet op
geschreven door SnelleMarz op 11:56:55 @ 06-01-2011
Voor.
En dan 't tellertje bij het juiste item, zodat je ook direct ziet wat je als laatst hebt gegeven?
Dat vind ik ook handig. Ik zal het erbij zetten dat je kan zien wat je als laatste hebt gevoerd. Ik geef namelijk 1x á 2x per dag water + Brokken en de rest water + hooi.
Bernardo was daar nog mee bezig zei hij gisteren in de chat maar hij moest even bedenken waar of hij dat zou zetten ivm nu ruimte te kort was om het er voor of achter te zetten dus mischien ergens onderin in het rood?