ModbreakGesloten: Uitgewerkt

Als beginner ben ik er al eens in getrapt en ik vermoed dat er genoeg mensen zijn die daar ook last van hebben gehad.
Als je zadel kapot is moet je naar een zadelmaker. Als beginner met maar een zadel verwacht je meteen 'zadel maken' te zien met daar onder je zadel. Dit zie je, het 'op maat' valt je niet op omdat je hier nog nooit van gehoord hebt. Dan is je zadel klaar, 150 euro afgeschreven. Hij is nogsteeds kapot. ook kan je het niet meer op een ander paard leggen. Weg geld.
Mijn idee was om ''zadel maken'' en ''zadel op maat maken'' om te wisselen. De huidige volgoorde is totaal onlogisch omdat het op maat maken veel minder vaak voor komt dan het repareren van een zadel. Ook heb ik gehad dat ik -doordat mijn computer langzaam laadde- 2 keer op de zadel maker klikte. omdat mijn muis nog op de zelfde plek stond klikte ik perongelijk op een zadel op maat maken. Omdat je dit niet kunt annuleren zit je hier aan vast. Als je de 2 omwisseld heb je dit probleem niet meer.
Dit brengt mij naar een 2e idee, Het idee is simpel. Je kunt ten alle tijden het op maat maken annuleren. Een mens kan zich vergissen en moet deze vergissing zonder veel gedoe ongedaan kunnen maken. Zeker met iets dat duur is en onomkeerbaar is.
Of het 3e idee, een waarschuwing: ''weet je zeker dat je je zadel op maat wil maken?''