Op zich vind ik de nieuwe layout wel te doen (je weet wel je kunt kiezen nieuw of klassiek bij account)
Maar ik zou ook graag zien dat je het zadel en hoofdtel dat op dat moment op je paard ligt ook gepoetst kan worden als je dus bij het paard bent.
Verder zou het misschien handiger om de dingen die je vaker kunt doen boven aan te zetten, zoals rijden doe je eens in de 3 min , longeren eens in de 8 en voeren eens in de 3 uur. Nu moet je eerst naar beneden scrollen, dat vond ik minder handig. Het poetsen van het zadelen verzorgen van je paard ook boven in tussen rijden en longeren in ofzo.
En verder:
Het ziet er wel leuk uit zo die layout als je op je paard klikt maar het is niet echt practisch, als je nu gewoon alles onder elkaar zet net als je normaal zou doen als je alle paarden achter elkaar rijd , dat is al een stuk sneller. Verder vind k het ook vrij druk ik moet toch steeds blijven zoeken waar alles is, als je alles onder elkaar zet met het balkje van voeren en klokje van rijden is het al veel overzichtelijker
Ik heb geprobeerd te maken wat ik bedoelde hieronder, maar het mag iets mooier aangeleed worden
De link hieronder geeft het plaatje wat groter weer, ik kan t niet aanklikbaar maken helaas dus ff gewoon op de ouderwetse manier kopieren
na longeren kun je dan nog t zadel en hoofdstel poetsen enz
http://i51.tinypic.com/keuiqo.jpg
Gezocht Calabrese,Quarterhorse,Deense warmbloeden,Hispano,Achetta's, Boulonaise, Schwarzwalders, Amerikaanse shetlanders, Appaloosa, Noriker.