quote:
Ok idee nummer 1:
Een melding als je ergens gequote bent. Ik zit ook op een ander forum, en daar heb je links bovenaan zo'n bericht icoontje, als je er op klikt staat er. Naam quoted your message. Klik je er op en dan weet je precies waar dat is. Zonder dat je dat soort dingen dus zelf bij hoeft te houden. =) Misschien wel handig om het mogelijk te maken dat je dit aan of uit kunt zetten.
Screenshot:
http://i9.photobucket.com/albums/a61/LittlArmyGirl/Schermafbeelding2010-09-07om002912.png
Idee nummer 2:
Bij reacties staat hetzelfde artikel soms wel 6 keer. Omdat er 6 keer op gereageerd is. Ik denk dat dit beter hetzelfde kan zijn als Forum. Degene waar het laatst op gereageerd is, dat die bovenaan staat. Dit is een beetje nutteloos zoals het nu is.
Idee nummer 3:
Zoekfunctie in het forum?

Nummer 1: Lijkt me wel mooi idee om te hebben ja, je ziet het iig niet erg vaak

Al moeten de quote's volgens mij nog uitgebreid worden..
Nummer 2: De bedoeling is volgens mij dat je meteen naar die reactie gaat, maar denk dat beun iets vergeten is om neer te zetten zodat je ook daadwerkelijk naar die reactie gaat

Maakt me opzich niet uit welk systeem wordt gebruikt
Nummer 3: Is er al

bovenin zie je "Google Aangepast zoeken".
Daarmee doorzoek je de hele website met Google zelf, scheelt ons weer server resources + een zoekapplicatie schrijven. En Google heeft al bewezen een goede zoekmachine te hebben
“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”
~ Charles Bukowski