- Verder even melden dat je als je vb op job staat kon je vroeger dat stukje vernieuwen door terug op je job te klikken dat gaat niet meer.
- Dubbelklik op iemands naam in de chat ging je vroeger naar dat profiel werkt nu ook niet meer.
mvg
druide
(ps op vraag van B gepost)
Mijn ruiters zijn ''Green Stables'' met hun job erachter
geschreven door Jan op 12:36:43 @ 11-02-2011
Er is een nieuw paginasysteem gekomen.
Iedereen moet dus even op F5 drukken.
Vooralsnog werkt het in alle moderne browsers, alleen niet in IE7.
Zoals gezegd heb ik IE9 en die F5 helpt er niets aan.
En BTW in lUNASCAPE doet hij hetzelfde als in IE.
Ik gebruik meerdere browsers voor mijn ruiters tegelijk online te zetten speelt iets makkelijker. Sorry SPEELDE iets makkelijker.
Mijn ruiters zijn ''Green Stables'' met hun job erachter
geschreven door Jan op 12:36:43 @ 11-02-2011
Er is een nieuw paginasysteem gekomen.
Iedereen moet dus even op F5 drukken.
Vooralsnog werkt het in alle moderne browsers, alleen niet in IE7.
Hier werkt het helaas (nog steeds) niet ook na te drukken op F5, het betreft overeens alleen de pagina's van het spel zelf, het forum/inbox etc. werkt gewoon prima...
Jan, gaat dit wel weer werken op IE7? Ik zit hier namelijk op het internet op me werk en ik denk niet dat ze dat ''even'' voor mij gaan aanpassen... ;)
ook ik heb op men werk ie7 en het zou wel fijn zijn als het spel op ie7 ook weer gaat werken.
thuis doet hij het op ie7 wel maar moet ik net als op het weer steeds f5 indrukken en dan kom ik wel ergens
maar het werkt niet fijn.
geschreven door thehorse007 op 13:53:11 @ 11-02-2011
[...]
Jan, gaat dit wel weer werken op IE7? Ik zit hier namelijk op het internet op me werk en ik denk niet dat ze dat ''even'' voor mij gaan aanpassen... ;)
Het stukje software wat de fout geeft, daarvan hebben we de makers ingelicht dat er een fout in zit. Bernardo is er een aantal uur mee bezig geweest om die fout eruit te halen. Maar het is hem niet gelukt.
Wanneer we antwoord krijgen op die bugmelding, dat weten we niet.
“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”
~ Charles Bukowski
Bij mij werkt het wel om eerst op b.v. inbox te drukken en dan op F5 dat werkt bij mij wel, maar je moet het telkens opnieuw doen dat is wel irritant
A friend is someone who makes you smile
and makes you forget the bad times for a while,
A friend is someone to who you can say,
I love you in a very special way ...
zo werk ik dus ook als ik op ie zit het vergt tijd en is vervelend. ook is de chat vervelend dat je steeds een lege pagina krijgt als je de pagina ververst zo kun je dus geen gesprekken meer met iemand voeren omdat je steeds de helft kwijt bent.
geschreven door princesadventures op 15:43:55 @ 11-02-2011
zo werk ik dus ook als ik op ie zit het vergt tijd en is vervelend. ook is de chat vervelend dat je steeds een lege pagina krijgt als je de pagina ververst zo kun je dus geen gesprekken meer met iemand voeren omdat je steeds de helft kwijt bent.
klopt, dit heb ik ook. Met IE 8
Fokt trots IF in 1e en 2e generatie: Wielkopolski's en Berbers
veulens zijn nu te reserveren!
sperma te koop (SBL 10.000):
SBL Wielkopolski
SBL Berber
IF Merens
geschreven door princesadventures op 15:43:55 @ 11-02-2011