ik heb even een vraagje.
Kan je ook al echt het spel spelen of is het nu alleen maar het Forum? omdat er een klassement is met ruiters met het meeste geld enzo vraag ik me dit dus af.
xx
'Het is dus nu al mogelijk om je te registreren en actief deel te nemen op het nieuwe forum. Op deze manier kunnen we ons bij de opening van het spel, ons helemaal op het spel richten en nu alvast de bugs en dergelijke oplossen wat het forum betreft. Ook hebben we nog geen inzicht in wat het forum & de frontpage doen als de website belast met veel bezoekers, dit kunnen we nu rustig bekijken. Voor de duidelijkheid, het spel is dus nog niet open!'
Groetjes
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Oke dankjewel. Maar ik mag dus wel nu al meedoen aan het forum?
xx
Lees mijn reactie hierboven.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
I must learn to love the fool in me the one who feels too much, talks too much, takes too many chances, wins sometimes and loses often, lacks self-control, loves and hates, hurts and gets hurt, promises and breaks promises, laughs and cries
Nog ff een vraagje, maar die mensen die meedoen aan de beta, die zijn dan straks toch al veeeeeel verder als ons? of moeten die dan ook weer helemaal opnieuw beginnen?
Nog ff een vraagje, maar die mensen die meedoen aan de beta, die zijn dan straks toch al veeeeeel verder als ons? of moeten die dan ook weer helemaal opnieuw beginnen?
Die mensen moeten ook opnieuw starten.