ModbreakSlotje,
er is een aanpassing geweest aan dit systeem.

Weet niet of hij hier helemaal juist staat:
Ik ben net met het nieuwe HT-spel begonnen. En het eerste wat ik na ongeveer 4 uur op te merken heb is dit:
Je moet véelste veel lessen volgen voordat je paard wedstrijdklaar is!!
Je moet 5 x 7 = 35 keer voor jezelf rijden plus 5 keer een rijles nemen. Dat zijn 40 lessen, tussen door moet je 3 minuten wachten, dus duurt het 120minuten = 2 uur!!
Maar daarna ben je er nog niet! Wil je met een Indexloos paard een WP halen, zul je hem ook waarschijnlijk helemaal moeten 'invlechten' 'voetjes poetsen' en 'staart uitpluizen'. het duurt ongeveer 17 clicks voordat 1 balkje op 100% zit. In totaal dus 3x 17 = 51 clicks. Nu moet je telkens 1 minuut wachten = 51 minuten.
Dus voordat je een goede wedstrijd kunt rijden ben je 2 uur en 51 minuten verder..
Hoewel dit voorheen een half uur was.
Ben ik nu gek, of is dit overdreven?
___
Ik snap hardstikke goed dat het dit keer allemaal wat langer moet duren, en interessanter moet zijn. Maar dit is teveel van het goede in mijn ogen!
Dus:
Aan het begin van elk niveau de 5 rijlessen, en daarna alleen nog maar 7x voor jezelf rijden.
- Je rijd dus in de B 5 x 7 lessen voor jezelf plus de 5 rijlessen.
- En daarna blijven de 5 lessen staan en hoef je alleen nog maar 7 keer voor jezelf te rijden voordat je klaar bent voor een wedstrijd!
- Nadat je gepromoveerd bent, begin je overnieuw met je rijlessen, en doe je hetzelfde als bij punt 1. Enzovoort!
Over de groom-balkjes. Als ze per wedstrijd nu 25% achteruit gaan, in plaats van 100%, dan scheelt dat ook al een boel!
Wat denken jullie?
Of ben ik de enige die dit een probleem vind?
Groetjes!