Heb je vraag al eens eerder gestelt, maar ik krijg nog heel vaak dat ik geen vieze stal tegen kom.. Terwijl ik inmiddels al op level 9 ben.. Ik ben eens gaan rond vragen maar ik kom veel mensen tegen met een veel lager leven en zij hebben al heel veel vieze stallen gehad.
geschreven door balba op 17:52:18 @ 20-09-2010
oké nou heb nu 150 keer achter elkaar geklikt maar geen één keer een vieze stal had.. blijft raar vind ik.
Zoveel zijn er niet. En bijna iedereen heeft dit als baantje, dus vind je het heel vreemd? ;)
If I go there will be trouble,
If I stay it will be double.
Zoveel zijn er niet. En bijna iedereen heeft dit als baantje, dus vind je het heel vreemd? ;)
En niet zeggen dat je gewoon pech hebt, want dat daar hebben mensen die ook tegen dit probleem aanlopen niks aan maar toch nog bedankt voor je laaste reactie.
En niet zeggen dat je gewoon pech hebt, want dat daar hebben mensen die ook tegen dit probleem aanlopen niks aan ;d maar toch nog bedankt voor je laaste reactie.
Het is geen oplossing maar logica.
Maar oké, fijn dat het dan 'opgelost' is.
If I go there will be trouble,
If I stay it will be double.
Het komt allemaal vanzelf goed luitjes.
Zodra er meer leden komen zal er ook meer mest worden geproduceerd.
Dus even geduld het spel moet eigenlijk nog gewoon beginnen zullen we maar zeggen.
Het mesten staat alleen nog maar bij Bernardo aan, dus alleen de stallen van Bernardo moeten gemest worden
Dus dat zijn er niet zoveel.
gewoon geluk hebben
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn