hoi ik ben manager vane en rijvereneging en had zo'n team daarop gemaakt maar wil mensne uitnodigen toen zei iemand alleen de zwarte personen en dan twee keer klikken achterelkaar maar dat wil niet zelfs als ik het vaker doe wat moet ik nu doen om ze wel uit te nodigen
Als je een dubbelklik gaat doen. Dit is 2x heel snel na elkaar moet de andere een uitnodig krijgen, welke die persoon natuurlijk nog moet accepteren.
Groetjes
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
geschreven door Bernardo op 11:01:16 @ 01-10-2010
Heb het helemaal veranderd. Je kunt mensen nu uitnodigen op de RV-leden pagina. Accepteren en kicken van moet nog wel steeds op de team pagina.
Werkt een stuk eenvoudiger, alleen nu heb ik iemand uitgenodigd. Kun je ook zorgen dat zit zichtbaar wordt? Nu blijft uitnodigen staan tot die persoon accepteert. En ik zou liever zien dat je kan zien als iemand hem/haar al heeft uitgenodigd.
Werkt een stuk eenvoudiger, alleen nu heb ik iemand uitgenodigd. Kun je ook zorgen dat zit zichtbaar wordt? Nu blijft uitnodigen staan tot die persoon accepteert. En ik zou liever zien dat je kan zien als iemand hem/haar al heeft uitgenodigd.
geschreven door Bernardo op 11:01:16 @ 01-10-2010
Heb het helemaal veranderd. Je kunt mensen nu uitnodigen op de RV-leden pagina. Accepteren en kicken van moet nog wel steeds op de team pagina.