ModbreakEr is inmiddels een soort overzicht gekomen op je profiel. Klik hierbij op 'forumposts' en je kan terugvinden waar je gepost hebt en hoe je gerate bent.

Hallo,
Het leek mij handig om een overzicht te hebben met waar en hoe je gerate bent. Ik heb namelijk wel eens equi eraf, zonder dat ik me kan herinneren dat ik ergens offtopic heb gereageerd. De (Misschien wel onterecht) gerate reactie kan ik dan nergens meer terugvinden.
Zou iets dergelijks eventueel in een lijst met links naar de reacties, onder bijvoorbeeld ''Account'' kunnen? Ik weet niet hoeveel werk dit kost voor de beheerders, maar het lijkt me wel praktisch als spelers op deze manier mismoderatie beter in de gaten kunnen houden. Zo helpen we de moderators een handje.
Groetjes,
Brannagh.
Mede met dank aan xMila:
Aanpassing aan het idee: Aangezien het overzicht wel erg vol wordt op het gegeven moment, kan het per dag geleegd worden. Het proces is regelmatig, dus je kunt makkelijk bijhouden wanneer het overzicht verfrist wordt.
Nog een ander voorstel: Je 50 laatst gerate posts worden weergegeven. Zo kun je terugkijken, maar blijft de boel wel geordend. Zo klinkt het ook logisch, bij de ''Rate queue'' gaat het namelijk hetzelfde.
-
'Je moet alles omver schoppen om te zien wat er overeind blijft staan.'
- Bakunin