Ik vind het zo vervelend, omdat ik telkens eerst op play moet drukken, en dan iemand moet opzoeken. Terwijl ik 'm via het fora meteen aan kan klikken.. maar dat zit ik op het verkeerde profiel
geschreven door SnelleMarz op 20:12:26 @ 04-10-2010
Heel, heel, heel, heel, heeeeeeeeeeeeeeel erg graag!!
Ik vind het zo vervelend, omdat ik telkens eerst op play moet drukken, en dan iemand moet opzoeken. Terwijl ik 'm via het fora meteen aan kan klikken.. maar dat zit ik op het verkeerde profiel
Ik ben het met je eens, je kan diegene ook niet als vriend toevoegen. En je kan diegene's ruiter(s) niet zien, erg vervelend.
Ik ben heel erg voor, hoe het nu is geregeld is ontzettend onhandig en onlogisch. Je moet de hele tijd zoeken gebruiken om iemands ruiter te kunnen zien. Dit vind ik erg omslachtig.
Another life that's gone to waste
Another light lost from your face
It's complicated Do you ever wonder if the stars shine out for you?
We zijn er mee bezig! Je houd het frontpage-profiel. Daar komt een kopje met ruimte voor spel dingen. Mensen die niks met het spel hebben kunnen dit gewoon uitzetten.
geschreven door Bernardo op 15:16:44 @ 06-10-2010
We zijn er mee bezig! Je houd het frontpage-profiel. Daar komt een kopje met ruimte voor spel dingen. Mensen die niks met het spel hebben kunnen dit gewoon uitzetten.
Super! Veel succes ermee, het klinkt al tof.
Hackney veulentje reserveren? Stuur mij een mailtje!