Als je je hoefjes op tijd uitkrabt en verzorging dus goed bij houdt, is een hoefsmid op dit moment in het spel, naar mijn weten, nog niet noodzakelijk.
Als je je hoeven niet netjes uitkrabt, dan moet je wel regelmatig langs de hoefsmid ja.
geschreven door SnelleMarz op 20:41:25 @ 08-10-2010
Als je je hoefjes op tijd uitkrabt en verzorging dus goed bij houdt, is een hoefsmid op dit moment in het spel, naar mijn weten, nog niet noodzakelijk.
Als je je hoeven niet netjes uitkrabt, dan moet je wel regelmatig langs de hoefsmid ja.
Leden zijn mensen die zich hebben geregistreerd, en spelers zijn ruiters in het spel. Sommige leden spelen het paardenspel zelf niet en worden dus gerekend als lid, mensen die het paardenspel wel spelen worden gerekend als lid en ruiter. (als ze ook daadwerkelijk spelen met de ruiter)
Hackney veulentje reserveren? Stuur mij een mailtje!
Je kan alleen bij Medisch zien wanneer je je paard voor het laatst heb ontwormd. De hoeven kan je volgens mij iet staan, de gezondheid ook niet.
Dat had ik al gezien . Maar als er geen verloopdatum voor injecties en bekapbeurten zijn (en de gezondheid en hoeven niet achteruit gaan), hoef je dus eigenlijk nooit naar de dierenarts en de hoefsmid?
quote:
geschreven door SnelleMarz op 21:23:59 @ 08-10-2010
[...]
de hoeven kun je zien bij het knopje verzorgen en dan hoeven.
Dus als je de hoeven op 100% houd, hoef je nooit naar de hoefsmid?
Dat had ik al gezien . Maar als er geen verloopdatum voor injecties en bekapbeurten zijn (en de gezondheid en hoeven niet achteruit gaan), hoef je dus eigenlijk nooit naar de dierenarts en de hoefsmid?
[...]
Dus als je de hoeven op 100% houd, hoef je nooit naar de hoefsmid?
Vooralsnog niet nee, maar er is natuurlijk kans dat dit nog wordt veranderd in de toekomst. Anders hebben de hoefsmeden ook weinig nut