Ik heb nog nooit aan prestige wedstrijden meegedaan, maar als je aan zo'n wedstrijd mee wilt doen, moet je dan prestige weg geven of verdien je met een prijs prestige?
Alleen teams van een RV kunnen hier aan meedoen en er wordt prestige verdiend.
Dit prestige gaat gewoon naar de ruiter toe waarmee je speelt en dan kun je 't weer doneren aan de RV.
geschreven door Tweelingveulen op 12:19:08 @ 13-10-2010
Oke, bedankt!
Eigenlijk ben ik ook benieuwd wat het nut is van het doneren van prestige aan een RV.
Je RV wordt hier beter van en komt daardoor hoger in het klassement.
Uiteindelijk ontstaat er een competitiestrijd tussen de verschillende RV, met als doel het hoogste prestige.
geschreven door Tweelingveulen op 12:19:08 @ 13-10-2010
Oke, bedankt!
Eigenlijk ben ik ook benieuwd wat het nut is van het doneren van prestige aan een RV.
Hoe meer prestige, hoe hoger je RV in het klassement. En hoe hoger in klassement hoe meer kans je hebt op een wedstrijd hosten en dat is weer leuk als je dan een kantine hebt. Dan kun je koffie schenken en xp verdienen.
Hoe meer prestige, hoe hoger je RV in het klassement. En hoe hoger in klassement hoe meer kans je hebt op een wedstrijd hosten en dat is weer leuk als je dan een kantine hebt. Dan kun je koffie schenken en xp verdienen.
geschreven door Kimmieknabbel op 18:02:28 @ 13-10-2010
Maar hoe kan je meedoen aan een prestigewedstrijd?
Als het jouw Rijvereniging is ?
En heb je daar niks voor nodig ?
Je kan meedoen aan een prestigewedstrijd als je lid bent van een team (4 personen) vanaf lvl 20.