Tegen, het is niet logisch dat je een op maat gemaakt zadel voor paard x op de rug van paard y kan leggen. Paard x heeft een andere bouw dan paard y dus is het logisch dat hij bij paard y voor problemen zorgt.
Tegen.
En bovendien is het zo dat je wel betaald voor het op maat maken, maar dat dit ook een aanzienlijk voordeel voor het (wedstrijd)rijden opbrengt.
Dus je haalt wel degelijk voordeel uit de aanpassing.
tegen, het is voor jezelf kiezen;
of beter presteren op wedstrijden, en je zadel verder niet kunnen gebruiken bij andere paarden/verkopen
of slechter presteren op wedstrijden en je zadel wel kunnen verkopen en op andere paarden kunnen leggen
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
geschreven door Suraja op 19:43:31 @ 16-10-2010
Tegen op dit idee, maar misschien is het wel een idee dat je het zadel kan mee verkopen als je het paard verkoopt?
daar zat ik inderdaad ook al aan te denken dat zou zeker wel leuk zijn!
geschreven door Suraja op 19:43:31 @ 16-10-2010
Tegen op dit idee, maar misschien is het wel een idee dat je het zadel kan mee verkopen als je het paard verkoopt?
dit lijkt me ook niet handig, straks verkoopt iemand zn paard met een level 12 zadel, terwijl de koper al level 29 is? dan heeft hij /zij dus niks aan het zadel;)
dit lijkt me ook niet handig, straks verkoopt iemand zn paard met een level 12 zadel, terwijl de koper al level 29 is? dan heeft hij /zij dus niks aan het zadel
daar kun je als koper toch zelf voor kiezen als je dat zadel wil hebben of niet?