Modbreak
Slotje,
dit idee is uitgevoerd!
Op HTC2 had ik het al een keer voor gesteld maar er is niets van gekommen.
Het idee :
Bij het paard ook het procentage inteelt weergeven.
Omdat het spel nog niet zo lang er is en er nog niet veel veulens zijn , kan dit nog makkelijk ingesteld worden.
Een stamboomloos paard heeft natuurlijk een inteelt van 0%.
Van iedere ras kommen er zoals ik het begrepen heb 2 stamboomloze hengsten en 2 stamboomloze merrie's.
En zal er enigsinds inteelt kommen.
Wat voegt het toe aan het spel?:
Een nieuw doel , je kan proberen paarden met een zo laag mogelijk inteelt gehaalte proberen te fokken.
En natuurlijk zullen paarden met laag inteelt gehaalte duurder zijn dan paarden met een hoger inteelt gehaalte.
Natuurlijk moet er ook een procentage kommen waar het niet boven mag kommen.
En aangezien de stamboomloze paarden steeds zeldzamer zullen worden en ook steeds duurder zullen worden.
(In HTC2 had ik een stamboomloos paard , toen ik stopte heb ik haar voor 20 miljoen verkocht , en had haar gekocht voor 1 miljoen.)
En door deze prijzen zullen de meesten nooit de kans krijgen zo'n paard te krijgen.
En als er goed gefokt word zullen er op den duur veulens met stamboek verschijnen met 0% inteelt , die dus ook hele goede fokpaarden zouden zijn.
Zoals de meesten van jullie al weten zullen er in dit spel predikaten verschijnen.
En kan je verschillende predikanten verdienen waaronder PROK (Röntgenologisch goed) en in het echt als er inteelt is heeft dit gevolgen.
En natuurlijk zou het ook leuk zijn als alleen paarden die onder een bepaald procentage inteelt zitten alleen röntgenologisch goed kunnen zijn.
Als je tegen bent , dan graag ook de rede waarom.
(Het idee kan nog aangepast worden, heb je toevoegingen graag een Pb'tje sturen.
Als ik je toevoeging aan het idee wil toevoegen word je naam er natuurlijk bij gemeld,
------------------------------------------------------------------------
VOOR:4
Tegen:0