Modbreak
Slotje,
dit idee is uitgevoerd!
Ik heb geen idee of dit idee er al is. Zoja, een slotje
Tot nu toe kunnen we alleen maar hooi voeren. Best wel 'idioot' als ik het zo mag uitdrukken.
In RL geef je je paard toch ook niet alleen hooi? Tenminste ik niet
Mijn idee is dus om meerdere dingen te kunnen voeren, zoals biks, kuilgras en dat soort dingen.
Ander voer geven heeft als gevolg dat je paard beter presteert in wedstrijden. Misschien zijn combinaties mogelijk die je zelf moet uitvogelen om zo meer voordeel te krijgen bij dressuur en pringen? Iedere combo heeft dan natuurlijk zijn eigen voordelen.
Nadeel is dat als je je paard teveel voert, het overgewicht kan krijgen! (update voor de dierenarts wellicht?)
Bij hooi krijg je 250 xp. Bij ander voer krijg je het ook? Misschien iets minder, zoals 100 xp?
Paarden die B lopen hebben niet echt speciaal voer nodig, daarom is het een idee om enkel paarden die L1 of L en hoger lopen extraatjes te kunnen geven
Natuurlijk heeft een paard ook water nodig, anders droogt het arme beestje uit. Misschien is het een optie dat je in de winkel waterbakken kunt kopen? Eentje die je zelf bij moet vullen en eentje die dat automatisch doet bijvoorbeeld.
Hooi wordt gemaakt door de landbouwers, misschien dat deze er taken bij kunnen krijgen? Een andere optie is dat je het voer in de winkel kan kopen voor een vaste prijs ipv handelen.
Verdere uitwerkingen komen nog
~Opgeven wil niet altijd zeggen dat je zwak bent, het kan ook betekenen dat je sterk genoeg bent om iets los te laten.